האם Meta הולכת למקם מודעות בפיד ההתראות?

משתמשים בחו"ל דיווחו לאחרונה (אוגוסט 2024) שהחלו לראות מודעות בפיד ההתראות (Facebook Notification Placement) בפייסבוק וב-Threads (אפליקציית הציוצים של Meta). והיום, גם משתמשים בישראל נחשפו למודעות כאלו, מה שאומר שאוטוטו נוכל לטרגט מיקומי נוטיפיקיישן.

המודעות ותגובות המשתמשים

התיעוד צולם ע"י: אלונה מילר ימין.

אם נתייחס כרגע לפיד ההתראות של פייסבוק, מדובר ב-Game Changer רציני. אמנם המודעות מתוייגות כ"ממומנות", אבל, הן נגישות מאוד וממוקמות במקום שהכי "צד" את עין המשתמש. מבחינת המשתמש שחש אפקט FOMO (Fear of missing out בכל התראה, גוברים הסיכויים שה-CTR (שיעור ההקלקה) יעלה באופן משמעותי. עם זאת פרסום בפיד ההתראות מעלה מספר שאלות.

השאלות העולות מפרסום ממומן בפיד ההתראות (Facebook Notification Placement) בפייסבוק

1. האם שיעור ההקלקה הגבוה יוביל לכך שגם שיעור ההמרה יעלה?

2. האם התנועה תהיה של מתעניינים פוטנציאליים? או תנועה כמו הבאנרים מרשת המדיה של הרבה אנשים שלחצו בטעות ויצאו מהאתר?

3. מיקום הנוטיפיקיישן לא מאפשר מלל רב. עד כמה מפרסמים יצליחו למשוך את תשומת הלב ולהעביר את המסר במשפט אחד?

4. מה תהיה רמת הביקוש לפלייסמנט וכתוצאה מכך תושפע גם העלות ל-1,000 חשיפות (CPM). מה שיוביל גם ככל הנראה לעליית מחיר בעלות לתוצאה.

המבחן, ככל הנראה, יהיה ביכולת המפרסמים לאזן בין מסר קצר וקולע לבין מיקום נגיש. השילוב שבין השניים יוביל להצלחת הפרסום.

תוכן מקצועי מאת:

תמונה של אלי לביא
אלי לביא

מייסד ושותף | מומחה לשיווק דיגיטל | מנהל ויועץ אסטרטגיית דיגיטל לארגונים וחברות | מוביל חדשנות דיגיטלית | מרצה לפרסום ושיווק.

אנו משקיעים רבות בכתיבת תכנים איכותיים ומקצועיים. אם נתקלת במאמר לא מעודכן, או בטעות טכנית, נודה לקבלת דיווח.

כתבות דומות נוספות שעשויות לעניין אתכם

הצטרפו לאלפי מנהלי שיווק שנהנים מהניסיון, נטו תוכן מקצועי.

אנו מתחייבים שלא להעביר את הפרטים לצד ג' לא אהבתם? ניתן להסיר את עצמכם בכל עת.
קבלו פרטים על מגוון תוכניות הליווי
וההדרכות שלנו

כתבות דומות נוספות שעשויות לעניין אתכם

גולשים יקרים, האתר כרגע בהרצה, מתנצלים מראש על אי הנוחות!